Požičajte si auto

FAQ

Aké podmienky musím spĺňať, ak si chcem zapožičať vozidlo?
Váš vek by mal byť minimálne 25 rokov, minimálne rok by ste mali byť držiteľom vodičského oprávnenia. Ak sa jedná o právnickú osobu, podmienku musí spĺňať oprávnená preberajúca osoba.

Ako si môžem zarezervovať vozidlo?
Vozidlá je možné rezervovať prostredníctvom rezervačného formulára na www.alwe.sk , telefonicky na 0903 44 55 66 alebo 0903 040 040, alebo emailom na alwe@alwe.sk .

Čo potrebujem k prevzatiu vozidla?
K prevzatiu motorového vozidla je potrebné preukázať sa platným občianskym a vodičským preukazom. Pri prevzatí je potrebné uhradiť nájomné a zábezpeku, ktoré môžu byť uhradené platobnou kartou alebo v hotovosti. Zábezpeku za vozidlo neúčtujeme vždy, o podmienkach jej neúčtovania sa informujte u nášho pracovníka.

Ako prebieha prevzatie vozidla?
Na základe predloženia Vašich osobných dokladov Vám náš pracovník vystaví zmluvu, po ktorej podpísaní uhradíte nájomné a prípadnú zábezpeku. Následne Vám vydáme motorové vozidlo, doklady a Vami zvolené príslušenstvo a už Vás neobmedzujeme v cestovaní. Celý proces tak trvá 5 až 15 minút. Vozidlá sa zapožičiavajú vyčistené a natankované.

Aké dodatočné náklady sú spojené s prenájmom vozidla?
V cene prenájmu máte zahrnuté všetky poplatky spojené s prenájom, DPH, poistenia, ale aj diaľničnú nálepku pre slovenské diaľnice. Preto ak plánujete vozidlo užívať len na slovenských cestách, nemusíte dokupovať žiadne diaľničné nálepky. Nákladmi pre Vás sú tak len náklady spojené s obstaraním prejazdených pohonných hmôt.

Čo znamená pristavenie vozidla?
Pristavenie vozidla je služba, ktorá znamená dovoz vozidla na Vami zvolené miesto alebo Vaše vyzdvihnutie na Vami zvolenom mieste a dovoz na našu pobočku, kde je Vám odovzdané vozidlo. Táto služba je vrámci miest Banská Bystrica a Bratislava poskytovaná bezplatne. Ceny pristavenia mimo príslušných miest Vám radi poskytnú naši pracovníci na našich telefónnych číslach. Odvoz klienta po vrátení predmetu nájmu nie je bezplatná služba.

Aké dodatočné poplatky mi budú účtované pri vrátení vozidla?
Žiadne. V prípade, že vozidlo vrátite nepoškodené spolu s príslušenstvom a dokladmi, vyčistené a natankované, nebudú Vám účtované žiadne poplatky.

Čo ak počas prenájmu spôsobím dopravnú nehodu?
Ak sa Vám stala dopravná nehoda, neváhajte nás okamžite kontaktovať 24 hodín denne. Naše asistenčné služby Vám pomôžu zvládnuť stres z dopravnej nehody a bezproblémovo a plynule vyriešiť. Je veľmi dôležité, aby ste spísali s inými účastníkmi nehody tlačivo Hlásenie dopravnej nehody, aby tak poisťovňa vedela čo najrýchlejšie poistnú udalosť vyriešiť. V prípade, že ste vinníkom dopravnej nehody Vy, bude Vám účtovaná spoluúčasť (5% výšky škody, minimálne 165,97€). V prípade, že nie ste vinníkom dopravnej nehody, celá škoda je hradená z poistenia vinníka (preto je dôležité vyplniť príslušné Hlásenie dopravnej nehody) a Vám tak nebude účtované nič.

Čo ak sa mi vozidlo počas prenájmu pokazí?
Ak sa Vaše vozidlo pokazí, dostanete defekt alebo dôjde k inej poruchovej udalosti, do hodiny je pri Vás náš technik, ktorý sa Vám pokúsi poruchu či defekt okamžite odstrániť. Ak sa mu to nepodarí a vozidlo bude musieť byť odtiahnuté do servisu, dostanete od nás náhradné vozidlo a môžete nerušene pokračovať v jazde. Pokiaľ nie ste vinníkom poruchy (napr. ste nenatankovali iné palivo, alebo ste jazdou nespôsobili defekt), nebude Vám účtovaný žiaden poplatok.

Môžem s vozidlom cestovať do zahraničia?
Áno, vrámci Európskej únie je Váš pohyb neobmedzený.